Arrangementen

Arrangementen

Wat voor evenement of gebeurtenis u ook te vieren heeft, wij denken graag met u mee om er voor te zorgen dat uw gezelschap na elk event bij ons terugkijkt op een memorabele dag! De Ertepeller beschikt over meerdere ruimtes die deels of volledig afgehuurd kunnen worden voor al uw mogelijke
events. Van persoonlijke en intieme diners voor een gezelschap van 8-20 personen, tot een walking dinner voor 175 personen! Met onze persoonlijke benadering zorgen wij dat uw event er één is waar nog lang over na wordt gesproken.

Heeft u interesse om een event bij ons te organiseren? Neem dan contact op met Mark van den Berg, via 078-3032260 of [email protected]. Wij plannen graag een afspraak met u in om al uw wensen en behoeften goed in kaart te brengen en u alle mogelijkheden bij ons te presenteren.

 

Ertepeller Magazine

 

Hieronder vindt u een kleine opsomming van de diverse mogelijkheden die De Ertepeller te bieden heeft voor gezelschappen vanaf 20 personen:

  • Walking Dinner
    Onze Bistro is makkelijk om te toveren tot een unieke locatie voor een Walking Dinner of Lunch. Wij halen de tafels weg en plaatsen gezellige statafels, terwijl onze gezellige ronde nisjes nog steeds voldoende zitruimte bieden! Geniet van de culinaire creaties van Chef Arjan Kuipers in kleine porties en meerdere gangen, geniet van het adembenemende uitzicht en laat u lekker in de watten leggen door het enthousiaste bedieningsteam! Wie bieden walking dinners aan voor gezelschappen vanaf 20 personen tot 180(!) personen en maken alle menu’s persoonlijk naar uw wensen en behoeften! Denk hierbij aan bistro walking dinners / restaurant walking dinners of een mix van Bistro en Restaurantgerechten.
  • Diner Bistro & Restaurant
    Nieuwjaarsdiner? Kerstdiner? Familiediner? Er zijn talloze redenen te bedenken om met een gezelschap een mooi diner te organiseren. Kiest u voor een uitgebreid gastronomisch menu, of kiest u voor ons Bib Gourmand Bistromenu met een keuze bij elke gang en een wat meer casual setting? Laat het ons weten, en wij denken graag met u mee om uw gezelschap een avond heerlijk in de watten te leggen! Wij vinden het belangrijk om een persoonlijke “touch” te geven aan uw event, denk hierbij aan op maat gemaakte menu’s, persoonlijke naamkaartjes met bedrijfslogo.
  • Recepties/Borrels/Feestavonden/Condoleances:
    Ook voor een gezellig samenzijn in de vorm van een receptie, borrel of feestavond bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben een breed assortiment aan heerlijke borrelhapjes en barfood en kunnen deze uiteraard aanpassen naar uw persoonlijke wensen en voorkeuren. Onze zaalindeling is flexibel aan te passen en wij bieden in totaal ruim 300 vierkante meter om elk event wat u voor ogen heeft tot een succes te maken. Wanneer u iemand dierbaars bent verloren, denken wij op een zo persoonlijk mogelijke manier met u mee om ervoor te zorgen dat hij/zij het afscheid krijgt zoals u die voor ogen heeft.
  • Zakelijke mogelijkheden
    Heeft u een zakelijke bespreking, vergadering, conferentie, productlancering, netwerkevent of een ander zakelijk initiatief die u op een unieke locatie wenst te organiseren? Wij bieden diverse mogelijkheden in zowel het restaurantgedeelte, als in onze bistro. Wij bieden een hoge mate van comfort, een uniek uitzicht, voldoende privacy, hebben alle benodigde audiovisuele middelen voor u ter beschikking en met onze persoonlijke aandacht en benadering maken wij uw event met veel plezier tot een zakelijk succes! Let’s thrive together!
  • Workshops/Tastings/Managementtrainingen
    Ook voor interactieve workshops, tastings of managementtrainingen bespreken

Ruimtes:

  • Bistro gedeelte:
    Zittend tot 55 personen
    Staande receptie of Walking Dinner tot 75 personen
  • Restaurant gedeelte:
    Zittend tot 50 personen
    Staand tot 75 personen
  • Restaurant & Bistro gecombineerd
    Zittend tot 90 personen
    Staande receptie of Walking Dinner tot 175 personen

Overige informatie & Prijzen:

  • Afhuren ruimte
    Wij hanteren vaste tarieven qua minimum afname voor het afhuren van één of beide ruimtes. Deze tarieven zijn verschillend voor midweekse dagen en weekenddagen.
  • Prijslijsten
    Wij maken met veel plezier een gerichte offerte voor u, gezien de vele mogelijkheden plannen wij graag een persoonlijke afspraak met u in. Nadat wij uw behoeften en wensen hebben geïnventariseerd, presenteren wij u zo snel mogelijk een persoonlijke offerte
  • Heldere afspraken
    Bij al onze offertes en besprekingen maken wij heldere afspraken. Zo weet u precies waar u aan toe bent en wat u van ons kunt verwachten, maar ook wat wij van u verwachten. Denk hierbij aan afspraken m.b.t. annuleren, het doorgeven van definitieve aantal personen en het bespreken van afwijkingen in het menu door allergieën en dieetwensen.
  • Kinderen
    Ook kinderen zijn van harte welkom bij de Ertepeller. Wij stellen graag een gedeelte van de ruimte ter beschikking voor de kleintjes. Aangekleed met kleurplaten, chips en ons enthousiaste personeel zorgen wij ervoor dat ook de kleintjes onder ons een geweldige middag hebben. Terwijl U ongestoord kunt genieten met uw gezelschap.
  • Audiovisuele middelen
    Wij beschikken over al uw benodigde audiovisuele middelen die u nodig heeft om uw event tot een succes te brengen. Een moderne beamer, scherm van ruim 2 meter breed, microfoons en een laptop met HDMI om op de beamer aan te sluiten. Onze zalen kunnen flexibel worden neergezet in uw gewenste opstelling. Dus ook een conferentie, productpresentatie of vergadering in theateropstelling behoort tot de mogelijkheden bij ons.
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
ErrorHere